måndag 7 september 2009

Måndag!

Idag är det min egen dag!
Almamia har ju stängt måndagar
i september & oktober!
Jag har jobbat hela dagen med min lilla
" atelje " och det kliar i fingrarna...
vill bara sätta igång med att skapa!
Men först ska allt på plats, det är så
härligt att gå igenom allt och sortera i
färger och material. Hittade en mapp
med bilder av min favorit Marc Chagall!
Den köpte jag i Serbien för något år sedan,
några bilder har jag ramat in och mamma
fick också en. Varför köpte jag inte fler!
Var helt enkelt DUMSNÅL som min
bror "Jögge" skulle säga!
Jag vill syyy....

...nånting juligt!
Tusiken vad tiden går när
man sitter vid datorn...
Nu ska jag sortera trådrullar...
Och ikväll är det körövning igen!
Det blir bra det!
Chau!

1 kommentar:

  1. Vilka härliga tyghögar! Dem kan man ju helt klart "gå igång på"!

    SvaraRadera