tisdag 12 januari 2010

Det händer saker!

Massor av planering är det
som gäller nu! Men en pusselbit har
kommit på plats, nämligen
vårens program på
"ALMAMIAS LILLA SCEN"!
I dagens tidningar kan du läsa mer...
Yamandú har jobbat som en tok
hela dagen med diverse kontrakt och
en massa praktiska saker.
Det är mer än man tror!
I butiken flyttas hyllor,
lampor & varor hit och dit!
Nya saker beställs hem...
"gamla" reas ut!
Nästa vecka går
stora flyttlasset!
Och då har vi stängt!
"Lilla scenen"
har fått en praktikant, Ingrid,
som kommer att vara med i allt
arbete kring flytten och vårens
"nya scen"! Hon har redan fixat
med biljetter och annat praktiskt!
Både hon och biljetterna
finns nu i butiken...
...alltså, när det är öppet!!!
Fortsättning följer...

6 kommentarer:

  1. Hej mamma!

    Jag har sett dina sms men det ar jatte dyrt for mig att svara sa jag skrvier har ist da jag kan.. Vi har det iaf jatte bra!
    Det ar jatte fint har, hotellet ar valdigt fint och allt ar nytt!

    Pa fredag ska vi aka tva timmar in till Phuket och sova dar en natt..
    Vi ska shoppa osv..
    Akte elefant igar upp pa ett berg, det kommer jag aldrig gora om jag var livradd!!! Stora djur! Och vi akte i djungeln dar de hangde spindlar och ormar i traden, HEMSKT!

    Min mage ar saklart inte bra, har inte vant mig an tyvarr..
    Nu ska jag lagga mig pa stranden med en gos fruktdrink, eller kanske vid poolen.. Det ar dem svaraste valen man har har.. hehe.
    Har fatt svar pa jobb fran norge + att lagenhet ar fixad, jag aker den 10.de feb..
    PUSSPUSSPUSSSPUSSSSS hor av mig nar ja kan.
    Fanny in thai.

    SvaraRadera
  2. TOPPEN,toppen nu finns det mycket att se fram emot. Kom hem i helgen och möts av detta. Spännande

    SvaraRadera
  3. Hur gör man för att boka plats till en föreställningen på er nya "Bloggwebb"?

    SvaraRadera
  4. Hej Nannooo! Va ni har det bra!Men menar du att det finns mer läskiga djur där,än i Sydamerika där det ska finnas så mycket!(Sägs det)Du ska ju ha med vitpeppar juuuu...för magen!! Hoppas det blir bättre snart! Pusspusss...var rädda om er och hälsa Niklas!
    Välkommen hem "Greta"...och till Sundsvall snart! Här händer det grejer!(Hihi)
    Angående biljetter till "lilla scenen"...ring
    060-123252 eller mejla info@almamia.se eller...
    välkommen in till butik Almamia!

    SvaraRadera
  5. Hej igen mamma!
    Ja jag behover nog vitpeppar, sa fort jag ater natt har vill det ut pa en gang, haha.
    Ja de finns massa konstiga djur har :O
    PUSSPUSSSS nu ska vi ta oss in sjalva till phuket genom lokalbussar osv, bara for skojs skull..

    SvaraRadera
  6. Tack för snabb info!

    SvaraRadera