lördag 23 januari 2010

Framsteg!

Ett problem jag har är...
lysrör, dom flimmrar och ger huvudvärk!
Samtidigt behöver man ljus....
En bit tyg från Myrorna löste problemet!

Det är väldigt högt till taket i
den nya lokalen, men till sist fick vi till det!
Yamandú balanserade på en stege och jag
talade om hur det skulle vara, bra fördelning(haha)!
Det får iallafall duga så länge,
huvudsaken är att jag slipper flimmret!
Jennie och Britt-Marie fixade
till sina hyllor igår! Vi var riktigt nöjda med
tanke på att dom får mycket mindre plats!
Jennies hylla ser ut som en
riktig godisaffär!
Britt-Marie inhandlade ett
fint vitt fat på fot, på Åhléns...
Passade fint till hennes smycken!

Så vi gör framsteg och än
finns tid för det där lilla sista!
Pricken över i:et!
Som är det allra roligaste....

2 kommentarer:

  1. Hej Titti! På måndagen den 8:e februari kommer jag & Tuva och hälsar på en vecka! Vill ju såklart träffas, umgås lite och gärna se hur ni bor och tänkte därför höra om ni har lite tid över på måndag eller (ännu hellre) tisdagkväll, innan Fanny åker?
    Kramar från oss!

    SvaraRadera
  2. Hallo! Det där tyget har ju jag två gardinlängder av, ska ru ha en, eller?
    Jenny (Nunne)

    SvaraRadera