torsdag 14 januari 2010

Zzzz...

Kudden är lika viktig som sängen...
har man hört! Och det verkar stämma!
Igår inhandlades en Tempurkudde
Sängpalatset...till väldigt bra pris! (Tack för tipset Ingrid!)
Vi har säkert 15 kuddar av alla
möjliga modeller som vi byter mellan varandra
olika nätter. Sedan vi köpte nya sängar har vi
bytt & bytt & bytt.... Nu har vi kommit fram till
att denna modell verkar bäst! Har en billigare
variant sedan tidigare...eller 2! Nu ska vi testa
Tempurkudden några nätter var...är den bra
blir det en till! Och den får bra betyg av Yamis
efter 1 natt! Själv håller jag mej till "kopian" tills
det blir min tur att testa.
Det är en gåva att få sova....

2 kommentarer:

  1. Hej Titti! Så bra att Ni kan sova skönt nu och att mitt tips var till nytta.Om Du vill bli av med några kuddar kan jag bjuda på en 3-4 st.Behöver till Hölick.
    Lycka till med flytten också!
    Vattensulorna var kanon.Prova!Se enerqi@vattensula.se.Basic hette de.
    Se mail som jag skickar till Yamandú ikväll ang. studielån/Ingrid

    SvaraRadera
  2. Hej! Jo tack, det lär bli en tempurkudde till,
    otroligt skön! När det gäller vårt "kuddlager"
    så tar vi många till kollo på sommaren! Och med tanke på att Yamandú har 10 syskon med familjer...och vi ska försöka ha en träff här i sommar...så lär dom komma till användning! Men vi ska tänka på er när vi vill bli av med några! Ang. studielån, så är det nog olika utb.
    "polisförberedande" är ju "förberedande" för högskolan! Så måste det va! Måsågott!/titti

    SvaraRadera