onsdag 27 januari 2010

Nyöppning!

Äntligen har vi öppet igen!
Men vi valde den dagen då man
varnade folk för att bege sig ut pga
snöovädret!
Sent igår kväll försökte jag skylta
det enda lilla skyltfönster som finns,
då var det fortfarande papper på
rutan och det gick inte att se hur
det blev utifrån, spännande!
Det blev bättre än jag trodde...
men lite väl vårigt, kanske!
Med tanke på all snö som vräkte ner!
Många trotsade vädret och gav sig
ut ändå! Och många har köpt
konsertbiljetter, nu har vi t.ex
bara ett fåtal biljetter kvar till
Jack Vreeswijk!!!
Så fick vi en jättefin blomma av
"Contactus Taktilmassage"!
(Bl.a söta små Irisar jag aldrig sett förr!)
Hon håller till alldeles bredvid, och
till den lokalen flyttar vi i höst!
Är vi riktigt kloka eller?

5 kommentarer:

  1. Nu liknar Almamia den sorts affärer som fanns hemma i H-sand när jag var liten. Väldigt hemtrevliga och spännande med massor av grejor. Önskade att det fanns många fler av den sorten så man slapp gå i långa korridorer med dålig luft när man vill handla ngt.

    SvaraRadera
  2. Ni är RIKTIGT KLOKA, kram Gittan o Manfried

    SvaraRadera
  3. Skyltningen ser bra ut på bilderna! Så fort jag blir fri snuvan kommer jag och hämtar biljetterna för CV-Sällskapet. Och så är jag självklart väldigt sugen på att se butiken!

    SvaraRadera
  4. hej.
    jag undrar om ni har nyblom & kollens mattor? dom är ju bara så fin? isf vad kosta de?

    SvaraRadera
  5. Va kul med kommentarer, tack!
    Skönt att höra att man är "riktigt klok" också!
    Håller med om att det vore mycket roligare om det fanns fler små butiker!Jag får lite panik i gallerior, som ser likadana ut i hela världen snart! Och samma "kedjor" överallt!
    Vi har några mattor från " Nyblom&Kollén "
    som kostar strax under 500kr. Kan beställa hem om du vill ha en speciell sort!
    Och "kyapådej" Kajsa! 100 biljetter sålda till Jack V. See You!

    SvaraRadera