onsdag 27 januari 2010

Snart klart!

Oh...my god!
Varför tar allting längre tid än man
tror? Tyckte att jag hade allt under
kontroll...men nu orkar jag inte mer!
Kom precis hem och insåg att
vi öppnar idag!
Hursomhelst, så trivs jag i lokalen!
Och jag har inte hetsat upp mej
när radion "titt som tätt" sänder
nyheter (trots att en timme gått...)
Jag har varit metodisk...och tagit
en kopp kaffe då&då!
Men mot slutet brukar det alltid
bli problem! Hur stor lokalen än
är...så står man där med en massa
saker som inte passar in någonstans!
Men det får man fixa med senare!
Det värsta är att att vår nya
"kassa" inte kommit än, så det
blev att släpa med den gamla...
Men den nya är på gång!
Kortapparaten med
pinkod har iaf kommit!
Nu ska jag skriva en lista
på allt som ska göras imorgon...
...eller idag...Sedan...zzzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar