söndag 24 januari 2010

Mina skor!

Idag är det måndag....
och jag insåg att det inte gick att läsa vad
jag skrev igår! Försöker återigen....!
För snart 5 år sedan köpte jag ett
par röda Converseskor i Serbien!
Dom är välanvända, så det var ett bra köp!
Igår kom Fanny & Niklas hem från Thailand,
och Fanny gav mej en present!!!

Klart att jag blev en jätteglad mamma
....
och hon slipper skämmas för mina trasiga
"röda"!
Men jag kommer nog att använda dom
ändå...ibland...för
slängas ska dom INTE!!!
Jag är en jätteglad mamma som fått hem min
dotter också...men....bara några veckor!
I februari åker hon till Norge för att jobba!
Det är så viktigt att göra det man vill,
när man kan! Man ska ta chansen när man
får den...det gäller bara att våga!
Vilket struuul det har varit med bloggen idag!
Alla bokstäver ändrar storlek och retas...nu
får det bli som det blir....det gäller bara att våga!!!

1 kommentar:

  1. Hej Titti!
    Du får,med all rätt, tycka synd om Dig själv nu när din dotter "överger" Dig.Jag lovar att Du överlever! Mina döttrar bor i Kalifornien, Göteborg och Stockholm och jag har klarat det.Tänk vad många roliga resor man får göra för att hälsa på dem! Med en webbkamera känns det lite bättre, tro mig.Till Oslo går det ju snabbt med flyg eller tåg.Mysig sommarstad.Härlig shopping. Priserna kan vi ta en annan gång.Res dit och njut!Barn som flyttar "växer" enormt.Måste fixa allt själva och det är jättenyttigt.Kanske skulle Fanny behövts som hjälp ibland på Almamia m.m., men det finns nog andra som kan rycka in, när det krisar.Lycka till med nya butiken!Spännande!
    Ska öva lite afrikanska sånger nu till på torsdag.
    Kram Ingrid

    SvaraRadera