torsdag 21 januari 2010

Kämpa på...

Igår var Yamis & jag på bio!
Det blev lite plötsligt, då han fick biobiljetter
på jobbet, som gällde endast igår!
Vi valde att gå och se "Moore"....
Jag blev så arg och peppad...
...den handlar om det som håller
på att hända i Sverige nu!
Och vi bara tittar på....
JAG HATAR GIRIGHET!
Vill ut på gatorna och skrika!
Idag går det mesta trögt...
(Gjorde slut på krafterna igår!)
...men jag brukar piggna till på kvällskröken!
På lördag kommer Fanny & Niklas hem!
Dom måste ha massor av kraft efter en härlig semester!

Spännande att se kort härifrån, där dom dök
och hittade "Nemo"!!
Jag har städat bort det sista av julen!
Dom här 2 ljusstakarna var nog det första julpynt
jag köpte! 1982...var det nog! Kanske hade jag köpt
något tidigare....men inget jag minns!
Nu är det bara att samla krafterna, till butiken
och fortsätta plocka upp varor...men först...
en sväng till "Myrorna"!

1 kommentar:

  1. För det första, LYCKA TILL ´med ny öppningen, förstår att det varit fullt upp.
    Blev lite full i skratt när jag ser vykortet från Similian Island.
    Titta här http://lissento.blogg.se/2009/december/tisdagstema.html#comment. Fotade när jag var där. Ha det gott

    SvaraRadera