måndag 25 januari 2010

Hej&hå!

Mitt i allt stök i den nya
lokalen, fick jag en beställning på
älgsnapsglas! Här står dom på huvudet
och väntar på att bli brända!
Det var riktigt skönt att sitta ner och måla!
Hann inte till kören ikväll...
...ibland måste man prioritera!
Men vi sjöng i kyrkan igår och hade
kördag förra lördagen...så året har
börjat med mycket sång ändå!
Imorgon blir det "sista rycket" innan
Almamia öppnar "nya" butiken!
Jag får så många ideér hela tidan,
hoppas jag hinner slutföra alla projekt
innan onsdag...det ska bli spännande!

2 kommentarer:

  1. Ja verkligen spännande på onsdag! Ska försöka hinna klart med mina hjärtan. Har lagt ut mina första betonghjärtan nu på bloggen. Fler blir det bara det torkar någongång..tar ju sin lilla tid. Jag har precis som du så mycket ideér som snurrar i huvudet, men det är roligt..Hörs under veckan// Jennie

    SvaraRadera
  2. Grattis och lycka till med "nya" Almamia!

    Kajsa Bergström/CVS

    SvaraRadera