torsdag 7 januari 2010

Skilda världar!

Idag har det varit "full rulle" i butiken!
En annons i ST lockade många till vår flytt-REA
och många passar på när vi har 25% rabatt
Gerberas keramik.... plus mycket annat!
Beställer mer keramik till veckan!
Rea....är ingenting Fanny & Niklas tänker
på just nu! Dom har fullt upp med att packa och
testa så simfötterna håller.....för imorgon
bär det av till Thailand! Behöver jag säga
att Yamandú försökte gömma sig i bagaget?
Han vill ha värme & sol.....Ok! -25 är kallt,
men sol hade vi ju...häromdan....väl?
Och vi har fått hem jättegoda
chips...som man blir varm av!
Det är väl också mysigt?

2 kommentarer:

  1. Hej Titti!

    Jag glömmer alltid att kika in hos dig när jag väl är i stan, men nästa gång jag jobbar ska jag komma in en sväng!

    Jag gör smycken nu för tiden. Kolla om du är intresserad ;) http://angelican.se/adesign

    SvaraRadera
  2. Hej Titti!

    Vilken trevli blogg du har skapat! Men har ni skippat hemsidan? Jag söker ett konsertprogram för våren men kan inte hitta det.

    Vänliga hälsningar'
    Karin Rapp (Ericas kompis)

    SvaraRadera