onsdag 18 november 2009

Julkänslor!

Vad jag har kämpat för att
få till lite julkänslor!
Man är ju tvungen att börja skylta när man
har en butik. Många kunder blir förvånade när det
inte är mer julskyltat...Men jag har mina
principer...vill inte börja för tidigt!
Jag älskar julen!
Den ska inte missbrukas...utan vårdas ömt!

Dessutom måste en viss känsla av
inspiration infinna sig,
annars blir det inte bra!
Dom här bilderna hittade jag när jag
"googlade" på Almamia!
Undrade förstås vem, som fotat i butiken
förra julen, utan att jag märkt något!
Och snart fick jag veta...att det var
Lissen!
En härlig person som är på väg till
Thailand just nu! Det var så kul
att träffa henne första gången...
Vissa människor känns så bekanta, trots att
man aldrig träffats tidigare...så var det!
Nu följer jag hennes blogg, som är en
fotoblogg. Men hennes texter är lika bra!
Och hon brukar komma till våra
konserter...tänk så det kan gå!
Lissens bilder, tillsammans med
härlig julmusik...gav mej
kicken att börja julskylta idag!
Och det här...
...är min gulliga, duktiga
svärdotter! Hon fyller
19 år idag!
Pusss & Kram!

1 kommentar:

  1. Häääärliga jul :-)))
    Och GRATTIS Mickis på födelsedagen.
    Kram från oss i Örebro!

    SvaraRadera