torsdag 5 november 2009

Nyheter!

I dag fick vi hem något som
en kund har önskat...han har kommit
in i butiken många gånger och frågat efter
Rabarberkola!
AlterHedens Rabarberi
hade även andra intressanta godsaker!

Så nu ska vi ha provsmakning!

Snön faller...och jag med den...
Idag har jag varit trött & seg! Som tur är, har
min pigga mamma (pensionär!) hjälpt mej
att städa lite i butikens "sido-utrymmen".
Det kan bli lååånga dagar ändå när det lider
mot jul, då är det skönt att slippa sådana saker!
Tänk, hon gillar att damma & dona!
Vilken tur för mej att hon kommer då & då!
Passade på att skicka ett "kryapådej-kort"
till en släkting från Göteborg, han har humor!
Vi brukar träffas mest på somrarna i deras
"stuga" som ligger vid en sjö nära Sundsvall!
( Ett jättefint soldat-torp!)
Vi fixade till kortet lite....så det skulle passa!
Från vänster ser ni mamma, min dotter Fanny,
mej och min syster Jenny...när vi badar i
Långsjön...jag tycker vi är fina!
( Särskilt frisyrerna!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar