lördag 28 november 2009

Zzzzz....

Oj, vilken lång dag det blev!
Efter att ha jobbat hela dagen i butiken, gick vi
ut och åt en god middag. Jag, Yamandu & Jonathan
(Yamis son)! Sedan tillbaka till butiken för att fortsätta
packa upp varor och skylta färdigt i fönstren.
Klockan 02:00 kom vi hem!

Fy bubblan vad vi är trötta nu!
Trots att mamma hjälpt till hela dagen,
(vi har alltså varit 3 personer)...så låg vi steget
efter! Hela veckan har det kommit paket och
många försenade...men vi har nog aldrig haft
så mycket grejer på Almamia heller! Kul!
Det tråkiga just nu är att jag missar en mysig
julmarknad i Skärså, Söderhamn! Jennie &
Britt-Marie har varit där 2 ggr och i morgon skulle
jag följa med! Men....tiden räcker inte till!
Hoppas dom får en bra dag! Jag ville så gärna...
...snyft! Nu känner jag att zzz...jag...zzz..
...jag varvat ner...Zzzzz...zzz...

2 kommentarer:

  1. Det finns ju jättebra julmarknader över allt. Själv har jag stått i Delsbo idag. Kolla min blogg
    http://stickgreta.blogspot.com
    Jag är så glad att jag hittat dig
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack vad snällt skrivit! Klart jag ska kolla din blogg!Kram!

    SvaraRadera