söndag 15 november 2009

Kväll!

Jag älskar söndagar!
Det betyder för det mesta att jag är ledig!
Idag har det blivit en runda på stan, en fika
med Fanny & Niklas ( Yamis åkte och jobbade i S-holm),
lite städning & tvättning...så hade jag en tanke
att det skulle bli några tomtar gjorda!
Hade hittat så fint skägg!
Men se vad det blev......
hjärtan....av skägget!

Det är så himla typiskt mej!
Men än är inte kvällen slut...
Blev lite full i skratt när jag tittade på

vad jag skrev igår, va tokigt med
lamadjur som sliter sig...i norrland.
Undrar just om dom kan vara ute hela
vintern? Nu skulle ägaren iaf ordna med
el-stängsel...Skönt! Dom var nära att bli
påkörda av en bil igår natt!
Nää...så här blir inga tomtar gjorda!

Hej!

2 kommentarer:

  1. Jag är också lite orolig av mig och får hjärtklappning av telefonsamtal på natten, sist var det ju syster som satt på akuten. Men jag har aldrig väntat mig att bli väckt angående lamadjur på rymmen hehe...det var något nytt!

    SvaraRadera
  2. Ja, fy bubblan vad det är läskigt! Tur att det oftast inte är så farligt! Men det vet man ju inte förrän man lyft på luren!Visst blir det svårt att slå mitt "crazy" uppvaknande? Hihi!

    SvaraRadera