måndag 16 november 2009

Regn&rusk!

Vilket tråååkigt väder!!!
Regnigt och mörkt...jag blir bara trött!
Tur att det händer lite i butiken, men efter
några hektiska timmar blev det tvärlugnt,
på gott och ont. Har hunnit med att skicka
efter mer julgrejer...(kommer i veckan)!
Och mejlat in en annons till ST...

Idag fick jag hem något jag väntat på...
En massa nostalgi!!
Almanackor i hårdpapp!
A3-format.
Almanackor i plåt...vykortstorlek!
Kan ställas eller hängas!
Med "ringar" man flyttar på varje dag!
Kuvert följer med!
Läckra termometrar i plåt!
Roliga julklappar, tycker jag!

Har även fått hem magneter i samma
stil...och tavlor i plåt!

2 kommentarer:

  1. Jag blir så glad varje gång du delat med dig av dina tankar. Måste nog åka till Sundsvall igen - snart.

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir av din kommentar! Välkommen till Sundsvall igen!

    SvaraRadera