söndag 1 november 2009

Knasigt!

Konfunderad!
För några veckor sedan putsade jag
fönstren i köket...men dom blev lite
flammiga. I dag hade vi ett "städ-ryck"
här hemma, så jag bad Yamandu som höll
till i köksregionerna att ta en handduk och
snygga till dom. Jag är inte bra på att putsa
putsa fönster, men sååå dåligt brukar det
inte bli! Det värsta var att det var omöjligt
att snygga till dom. Det gick inte på något
vis att få bort det flammiga! Till sist fick
jag ringa mamma, som bor på landet!
Hon hade samma problem!
Hjälp! Vad är det som händer med luften?
Tur att det blir mörkt fort
så man slipper se eländet!
Vilka fynd man kan göra på Myrorna!
Köper alltid en bunt serietidningar, helst Knasen!
Igår läste jag högt för Yamandu, vet inte om han
uppskattar Hagbard lika mycket som jag....
men han skrattade lite iallafall!
(Kan det bero på att han är man?)
Hihihi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar